SK
Servis a reklamácie

Servis

Výhodou certifikovaného servisu oproti servisu, ktorý autorizáciu nemá, je, že náhradné diely dodáva priamo výrobca a nemusia sa zháňať u rôznych dodávateľov. Autorizovanú hodinársku dielňu máme priamo v našej predajni na Panskej ulici v Bratislave a na opravy dávame štandardnú záruku. 

Malé opravy zvyčajne urobíme na počkanie, komplikovanejšie riešime v lehote vyplývajúcej zo zákona. Časovo náročnejšie to môže byť v prípade, ak treba čakať na náhradné diely, prípadne ak sa celé hodinky musia posielať priamo k výrobcovi. Opravy zverujeme výhradne nášmu dvornému hodinárovi, ktorý prešiel špeciálnymi skúškami vo Švajčiarsku, navštívil viaceré svetové manufaktúry, každoročne absolvuje certifikované školenia a opravám sa venuje viac než pätnásť rokov. 

V každom prípade platí, že uplynutím záručnej lehoty sa s tarostlivosť o zákazníka nekončí. Ak sa vám hodinky pokazia, môžete sa spoľahnúť, že vám ich v našom autorizovanom servise opäť uvedieme do chodu v plnej paráde.

Reklamácie

Spoločnosť Sheron prináša na slovenský trh výhradne certifikované výrobky, čo zaručuje nielen ich kvalitu, ale aj možnosť reklamácie. 

Na každý u nás zakúpený výrobok poskytujeme záručnú lehotu 24 mesiacov. Táto lehota začína plynúť dňom prevzatia. Pri reklamácii je potrebné predložiť záručný list spolu s dokladom o zaplatení. Ak ide o malú chybu, napríklad výmena baterky alebo poškodené zapínanie hodiniek, opravíme ju na počkanie priamo v našej predajni na Panskej ulici v Bratislave. Pri komplikovanejšej oprave výrobok posielame priamo k výrobcovi a v takomto prípade sa môže čas reklamácie predlžiť. Na každú vykonanú opravu alebo úpravu veci poskytujeme 3-mesačnú záruku. 

Ak sa vám šperky alebo hodinky pokazia po uplynutí záručnej lehoty, aj napriek tomu vám ich radi opravíme v našom certifikovanom stredisku.


Wishlist